kwaliteit, klachten en privacy

Mijn praktijk is aangesloten bij de NFG. Dat is de Nederlandse Federatie
Gezondheidszorg. De NFG stelt eisen aan dit lidmaatschap in de vorm van verplichte, jaarlijkse (na-)scholing, inspectie, intervisie en supervisie. Daarmee wordt de kwaliteit van de hulpverlening bewaakt, die je van mij mag verwachten. Daarnaast ben ik ook aangesloten bij de koepelorganisatie RBCZ.

Wanneer je onverhoopt toch niet tevreden bent over de behandeling, is het belangrijk om daar samen met mij over in gesprek te gaan. Ik zal dan in goed overleg met jou tot een oplossing proberen te komen die tot tevredenheid stemt. Wanneer dit niet lukt is het goed om te weten dat de mogelijkheid bestaat om je tot de geschillencommissie van de NFG te wenden. Zij helpen je verder met het goed afhandelen van jouw klacht.

Het is ook heel belangrijk dat er zorgvuldig met je privégegevens wordt omgegaan. De manier waarop dat in mijn praktijk gebeurt, is voorgeschreven door de privacywet Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG).